12.2.24

說好香港故事

 

這位師傅看得通透,真有慧根🤣

以往農曆新年間沒有甚麼值得關注的新聞,這一篇真的 make my day,充滿智慧又幽默,簡直字字珠璣啊!
//何解師傅如此悲觀?皆因他認為,今年解籤整體人流較少,「有人北上、有部分人去外國、有部分人移民,老嘅又走咗(死咗), 後生仔有部手機又未必會揾你,所以今年環境應該麻麻哋。」此外,近年拜車公的人有不少是菲律賓、泰國人,同時有內地人,「但佢未必走來嘛,佢哋連酒店都唔住」,拜車公的本地人,平日較少。

他續談到 2024 年運程,黃師傅沒加思索就說:「好似美斯請咗嚟唔落場,呃你嘅,所以話今年係好都係呃你嘅,總括來說都是麻麻哋;河國榮都燒炭,你諗吓香港咩環境?吓?」

然後黃師傅馬上補一句:「我講香港咩環境咋,我唔係話佢唔好呀,你千祈唔好搞錯,有咩事差佬會搵我㗎嘛,陣間話我講啲嘢,話香港唔好。」黃師傅歎,現時連解籤都要解得「小心」,「有咩事問你點講?只有唱好香港,講國家安全、基本法一帶一路好,只有講好啲,有咩問題就搵你。」//(節錄自《集誌社》)
昔日的東方之珠有麝自然香,不必自吹自擂外國人也知道是個繁華免稅港、國際大都會、亞洲金融中心。如今卻人人自我審查要「說好香港故事」,嗯……